dimarts, 9 d’octubre del 2012

666 Park Avenue


Només he vist el pilot de “666 Park Avenue” i de moment us diré que si i no.

Per una banda trobo que tot és molt exagerat i que veus a venir la majoria de les coses. No estem davant d’una nova “American Horror Story”, sinó davant d’un intent de còpia que de moment no arriba a assemblar-s’hi gaire en res. D’altra banda, la historia em crida l’atenció, el misteri que hi ha al voltant de la historia m’interessa, vull saber què s’amaga a darrera de tot, vull saber per què passa tot el que passa.

Així que és una mica contradictori. Tot i que, sincerament, jo sóc una cagada i m’espanto, el tema por-espant-terror està molt més ben tractat a “American Horror Story”. A “666 Park Avenue” és tot més de manual. A part, tot i que les histories en les dues sèries són fantàstiques, exagerades i misteriosament increïbles, la historia de “666 Park Avenue” és més... no sabria com explicar-ho... tot i que les dues són inversemblants, em crec més la d’”American Horror Story”.


Pel que fa als actors, és una passada veure a dos grans monstres fent de matrimoni: Terry O’Quinn i Vanessa Williams. Realment els seus dos personatges són, de moment, els més misteriosos de la sèrie. La resta està encara per descobrir... 

Què ens amaguen? ;)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada