dimecres, 11 de gener del 2012

Black Mirror: Una petita joia



Fa poc que he acabat l’últim capítol de Black Mirror, una minisèrie britànica de 3 capítols. M’ha semblat una petita meravella. Feu com jo i no investigueu gaire sobre la sèrie abans de veure-la, la gaudireu més. Jo només sabia que veuria 3 capítols completament diferents els uns dels altres, sense relació, però sota una mateixa premissa: les noves tecnologies i la societat. Com ens afecten, els vincles que creen, com en són o no d’importants i fins i tot com ens poden arribar a canviar la vida.

D’aquesta manera, tres directors diferents ens expliquen tres histories diferents però molt crítiques amb el món virtual que ens estem creant nosaltres mateixos. Són tres capítols que, cada un a la seva manera, et fan reflexionar.

Dels tres capítols, personalment em quedo amb el primer “The National Anthem”. Em va deixar sense respiració. Una historia trepidant basada en el poder que tenen avui en dia les xarxes socials.

Pel que fa als altres dos capítols “Fifteen Million Merits” i The Entire History of You” ens presenten a una societat una mica més evolucionada tecnològicament i com això afecta a les seves relacions personals. Dues histories també, que em van deixar fascinada.

És una sèrie estèticament fantàstica, aconsegueix transportar-te i aconsegueix fer-te sentir el mateix que els personatges. Molt crítica amb la societat i el camí que està agafant, a mi em va deixar enganxada a la cadira. Un cop vistos la veritat és que et fa reflexionar. No busqueu gaire més informació i gaudiu dels 3 capítols, estic segura que us agradaran. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada