dimarts, 31 de gener del 2012

A Allons-y TV ja hem gaudit d' SMASH.


Crec que les meves compis també han caigut rendides als seus encants, almenys un terç d'Allonsy TV està totalment enamorada d'aquesta meravella. En el meu cas, us diré que tenia una mica de por, sempre em passa quan veig que té molt renom HYPE ( feia dies que volia utilitzar aquesta paraula, desde que la vaig escoltar en un podcast, mentre parlaven d'Alcatraz que tothom ja l'estava esperant com una meravella. Doncs es veu que quan el públic espera amb moltíssimes ganes una estrena serièfila, el nom tècnic es hype... em va encantar!!!) doncs de la mateixa manera que li va passar Alcatraz, Smash també ha tingut un fenomen hype similar, amb l'afegit que es veu que es l’última esperança de la NBC, desprès de blufs com The Playboy Club i altres estrenes que no han acabat de quallar a cal "lenbici" jejejejejejeje   

No se per on començar a tirar-li floretes, ja que el repartiment, amb actors com la Debra Messing o la hipnotitzadora Angelica Huston, l’odiós coreògraf que sembla que cada cosa que fa es per matar la il·lusió d'algú amb talent que es vol dedicar al Showbissness, i que encara que veus que fa autèntiques obres d'art et cau gordo perquè no el veus bona persona!

 Les dos noies que opten per donar vida a la Marilyn Monroe, tan la Katherine McPhee amb la seva delicadesa, innocència i sensualitat et faria pensar que estàs davant de la perfecta Marilyn, fins que apareix el volcà de la Megan Hilty que té el cos voluptuós, la sexualitat a raudals i la veterania d'una actriu a qui encara no li han donat l'oportunitat de fer un protagonista, crec que si les ajuntéssim serien la perfecció, però també crec que aquest joc donarà molt de si, estic segura que ens acabarem posicionant tots en un equip o potser simplement disfrutarem de les actuacions que ens regalaran en cada episodi.

El segon punt positiu, en la meva opinió són les trames, cada una m'ha atrapat, m'ha fet entrar en el món dels personatges, fent que mi senti identificada i que vulgui veure com es desenvolupen, no solament les de l'espectacle, sinó també les més normals. No vull deixar de destacar, el carinyo que es desprèn per la ciutat de New York i en especial pel seu mític Brodway, on si ens fixem passa la major part del capítol (sobretot en els moments en que les dos aspirants a actrius van i venen dels càstigs)

I per últim, però no menys important desprès de la meva carta d'amor a Smash! us confessaré que tinc un rau rau, si una cosa hi ha certa en el món de les sèries és que els pilots bons o dolents són una presentació, en aquest cas una gran inauguració, però s'ha de recordar que un pilot ha de complir una sèrie d'estipulacions, ens ha de presentar personatges, ens ha d'interessar, ens ha d'ensenyar per on anirà la sèrie, per on avançarà i cap a on no. Per tant és bo tenir en compte que en moltes ocasions mirar un pilot no et garanteix res, simplement estableix la partida i prepara les fitxes, no em canso de repetir que Smash per mi té matrícula, però m'ha preparat un escenari que tinc moltíssimes ganes de devorar i disfrutar i estic impacient per saber si serà capaç de seguir el nivell, pujar-lo per ser com diria en Barny (it's going to be dery... legendery) o no aguantarà la seva embrenzida inicial. Vull pensar que sí! que quan una cosa et traspassa i et dona un “subidón” d'aquesta mida no pot fer més que continuar...


Des d'Allonsy TV estarem a l'espera per continuar somiant, i no deixem de recomanar-la, Brodway en estat pur, us hi podeu resistir?

1 comentari:

  1. Totalment d'acord amb tu Silvia! Vaig gaudir de valent amb el pilot, em va enganxar des del minut 1 i no em va deixar anar fins al final! :)

    ResponElimina