divendres, 4 de novembre del 2011

DECLARACIÓ D’INTENCIONS!


DECLARACIÓ D’INTENCIONS!

Doctor Who, Lost, Harry Potter, L’ombra del vent, Marina, Once Upon a Time, Peter Pan, Fringe, Indiana Jones, Big Fish, Stardust, El senyor del anells, El Hobbit, Eduardo Manostijeras, Toy Story, Cats, el Viaje de Chihiro, El castillo Ambulante, Merlin, Narnia, El mago de Oz, Wicked, Polseres Vermelles, Descubriendo Nunca Jamás... i una llista que podria seguir i seguir fins al infinit!


Tinc 26 anys i des que tinc us de raó que m’agrada la ficció. Sí, m’agrada molt més que la realitat! Molts dies quan em desperto, en aquells primers moments en que encara no saps ben bé on estàs, el dia que és o qui ets… (en el meu cas són instants molt breus, ja que sempre he passat del son a la vigila a la velocitat de la llum), en aquells instants en que et desfàs de la mandra com pots i vas recordant… hi ha un moment que em ve a la ment el llibre, el capítol, la història, el podcast que em va fer emocionar o amb el que simplement vaig passar una molt bona estona.


Sempre he pensat que val la pena passar-se una nit sencera llegint, tenint una bona conversa, veient una bona sèrie o veient un d’aquells capítols del Doctor Who (o de Lost o de Fringe ...), que fa que t’emocionis, que ploris, que pateixis i disfrutis amb els personatges que tant t’estimes i que fan que cada cop que contemplis una nit estrellada, pensis amb tota seguretat que és possible que existeixi una altra galàxia MOLT MOLT MOLT llunyana, on hi hagi un planeta anomenat Gallifrey que estigui habitat per una raça anomenada Senyors del Temps.




Que monos!!



Un dia no fa tan temps, una persona a qui tinc molt afecte i que considero que m’ha ensenyat moltes coses, en una de les moltes converses que em tingut em va dir: “Saps? Jo hi crec. Crec en un univers gran i replet de misteris de coses que van mes enllà de la nostra imaginació, coses meravelloses”. Aquesta idea s’ha quedat dins meu, és una d’aquelles coses que sempre tornen i que em va agradar tant que des dels 14 anys hi crec... i, perquè no, en tot aquest infinit univers,  no pot existir un planeta on en lloc d’humans hi ha hagi mags, o personatges de contes, altres realitats on tinguem bessons totalment contraris a nosaltres o no tant diferents a fi de comptes, móns amb molts misteris, animals que parlin, humans que bordin, unicorns, sirenes...

És per això que m’agraden les series, els llibres, el cine... És per això que em proposo endinsar-me en aquest projecte d’Allons-y TV, perquè tota aquesta FICCIÓ formi encara més part de la meva realitat.

Hi esteu convidats, només cal tenir moltes ganes de disfrutar, emocionar-se i deixar-se endur... T’hi apuntes?

1 comentari: