dissabte, 5 de novembre del 2011

Passeu, passeu


No us sabria dir en quin moment de la meva vida em vaig convertir en el que sóc. I què sóc? No gaire més que una noia addicta a les històries: històries en forma de sèries de televisió que et fan riure, pensar, plorar, estimar o t’intriguen setmana rere setmana; histories en forma de llibre, que et captiven entre les pàgines i no et deixen fins el final; o histories en forma de pel·lícules, que t’atrapen i et fan viure un batibull d’emocions en poca estona.

Tots tenim histories a la nostra vida, de fet la vida pròpiament dita és una historia de la que nosaltres en som els protagonistes. M’agrada aquesta historia? I tant que si, no sempre succeeix el que voldríem (on són els happy endings quan se’ls necessita? On són les bandes sonores que acompanyen els moments més decisius? ), però és la meva historia, i m’agrada. Ara, perquè no complementar aquesta historia amb d’altres? Mons màgics, galàxies, personatges de conte, mons paral·lels, monstres o coses no tan fantàstiques com cirurgians, històries d’amor, assassins, embolics, converses de bar...  Tot això enriqueix la meva historia, perquè quan ho visc (encara que físicament no sigui en primera persona) sóc feliç, i no fa falta gaire res més.

Qui no ha passat nervis abans d’un capítol d’una sèrie o de l’estrena d’una pel·lícula? Qui no ha plorat al final d’una pel·lícula o al final d’un llibre? Qui és que no ha cridat mai a la pantalla de la televisió o l’ordinador com si el protagonista el pogués sentir? O ha parlat directament amb un personatge de ficció d’una novel·la? Qui no ha fet teories i més teories? Qui no s’ha quedat bocabadat davant de girs inesperats de la historia? Qui no s’ha trobat amb un amic amb qui comparteix afició i han parlat durant hores, comentant i teoritzant sense parar?

Això últim és el que intentarem fer en aquest humil espai. Som 3 noies que tot i ser de molt lluny l’una de l’altre, el destí ha procurat unir. Parlarem, discutirem, teoritzarem, ens emocionarem... i si tu t’hi vols unir, hi ets benvingut! :) 

2 comentaris:

  1. Uooo un bloc de sèries en català! Crec que no n'hi ha gaires. Serà cosa de seguir-vos d'aprop. Sort en aquest nou projecte :D

    ResponElimina