dimarts, 29 de novembre del 2011

És en Hugh Laurie la millor opció per interpretar el Doctor Who?

No se com estaran les meves compis de Podcast amb la notícia que va sortir aquest cap de setmana referent a la futura pel•lícula del Dr Who. Resulta, que un dels noms que estan tenint mes tirada aquests dies, per tal d'interpretar al doctor més entranyable de la televisió es ni més ni menys que el Doctor mes borde i cínic del també panorama televisió... En House... o el que es el mateix Hugh Laurie. Jo no estic en mi... no us diré que em sembla un mal actor, ni molt menys. però no em semblaria l'opció mes encertada, pel meu gust. Generalment, en aquestes situacions, és molt cert que els actors que sonen en un principi per fer un paper desprès no ho són ni molt menys.

El cas es que aquest nom ha sortit arrel d'una enquesta que s'ha realitzat per Internet on a part d'en Laurie també han sortit altres possibles Doctors com serien la segona opció Gary Oldman (Drácula) tancant el podi tenim en Michael Fassbender (X-Men) val a dir que seria una opció realment buenorra del Doctor. I en llocs una mica menys destacats la gent també hauria triat dos actors escocesos (per recuperar l'accent d'en David Tennant no estaria malament ;P) James McAvoy (X-Men), seguit del actor Ewan McGregor (Star Wars).

Nomes li falta el destornillador XD

 En la meva humil opinió us diré que jo estaria encantada de la vida si el que sortís finalment fos en James McAvoy, ja que encaixa molt més en el meu perfil de Doctor que en House, en el que estic d’acord que te un punt encantador i irreverent però gens dolç cosa que el nostre viatge del temps desprèn en quantitats industrials, dolçor.

Que us semblen els candidats? quin creieu que seria una opció brillant? Teniu algun altre nom en ment? Com  per exemple, no se on he lleguit que en Daniel Radcliffe o en Pierce Brosnan... Hi ha joc senyors i encara no s'ha triat res de res...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada